La Asociación de Veciños de Teis mostró este domingo su malestar por el anuncio del Gobierno para realizar obras en la AP-9, a su paso por la parroquia viguesa, sin incluir el arreglo de los pasos elevados. «Consideramos unha vergoña e un escándalo que o Ministerio xa que vai actuar neste tramo da autoestrada, non realice tamén as obras, para mellorar os pasos elevados da Xorxa e da Trapa, como reivindicamos desde hai anos desde Teis», aseguran el colectivo en un comunicado.
Y es que este pasado viernes el Ministerio de Transportes, Movilidad y Agenda Urbana (Mitma) informó de que iniciará la madrugada de este lunes la construcción de dos apartaderos de emergencia en el entorno del PK 1+500 del tramo de la Autopista del Atlántico que da acceso a Vigo (AP-9V). Tras este anuncio, la asociación señala que los pasos elevados de Xorxa e Trapa carecen de un mantenimiento adecuado desde hace años, por lo que consideran «necesaria una actuación para garantir a seguridade dos pasos e o paso en condicións dos vehículos».
«Estes pasos elevados sobre a autoestrada construíronse hai catro décadas, para impedir a incomunicación nestes lugares de Teis e permitir o paso de peóns e vehículos, así acordouse con «Autopistas del Atlántico» e co Ministerio no ano 1979. Desde entón usáronse sen ningún problema», apuntan. Desde la asociación añaden que «a única conclusión é que non se quer inverter en mellorar estes pasos elevados, despois de 40 anos e búscanse escusas».
El pasado mes de diciembre el colectivo vecinal se dirigió por escrito a Raquel Sánchez, ministra de Transporte, Mobilidade e Axenda Urbana, para reclamar soluciones a las demandas sobre la AP-9 en Teis. «É necesaria a instalación de pantallas contra o ruído e a mellora dos pasos elevados sobre os camiños da Xorxa e A Trapa, é aínda non recibimos ningunha resposta», indican.
Por última, lamentan «la falta de implicación» del gobierno municipal de Vigo y de su alcalde, Abel Caballero, en relación con sus peticiones para la autopista AP-9.