La decisión ha sido duramente criticada este jueves por el BNG, que ha acusado a la alcaldesa, Nidia Arévalo, de contraprogramar la marcha feminista que se celebrará en Vigo -que centrará las reivindicaciones en la comarca- con dicho desfile, en el que se han inscrito quince comparsas. También censura su “dobre moral” por colgar en el edificio consistorial una pancarta a favor del 8-M mientras hace coincidir un acto del Entroido con la movilización.
“Para a alcaldesa de Mos e as súas concelleiras non é preciso o empoderamento da muller porque elas xa están tan cheas de poder que obvian este día de loita pola igualdade; están tan cheas de poder que esquecen que as mulleres seguen a ser obxecto de agresións sexuais na rúa ou no traballo, sen que se adopten medidas urxentes que garantan a súa integridade”, recoge el BNG en un comunicado.
La formación nacionalista también califica de “baleiros de contido” los actos convocados por el Concello de Mos con motivo del 8 de marzo. “É un día de loita, folga e manifestación pola igualdade e os dereitos das mulleres, non é a burla que pretende o Concello con actos baleiros de contido para unha igualdade real”, entre ellos una cena de mujeres y una ruta para completar un tramo del Camino de Santiago -de Tui a Compostela- entre el viernes y el martes, “como se as mulleres de Mos non traballaran”.
El BNG de Mos ha confirmado su presencia en la concentración de este martes frente al museo Marco de Vigo y también en la posterior manifestación que saldrá de la plaza de España a las 20.00 horas, luchando así “pola igualdade mentres a alcaldesa de Mos e as súas concelleiras estarán de festa ignorando a realidade”.