Os tres alcaldes representaron aos dez concellos que conforman a zona neste evento de alcance mundial. “Terras do Condado-A Paradanta” nace coa intención de sumar esforzos e ofrecer ao turista un paquete completo que lle permita prolongar a súa estancia na zona durante os días que o desexe porque a oferta patrimonial, histórica e natural é ampla e rica.
Á presentación achegáronse empresarios do sector turístico, axencias de viaxes, xestores de destinos turísticos e medios de comunicación.
Nas súas intervencións, os alcaldes puxeron de manifesto o alto potencial turístico e a singularidade deste territorio simbolizado pola auga, a dos seus ríos e as termais e polos viños do Condado. As autoridades locais ratificaron tamén a importante oportunidade de desenvolvemento económico que se presenta entre o sector empresarial e os distintos profesionais desta atractiva zona do sur da provincia de Pontevedra.
Así, no 2017 asinouse un convenio con Turismo de Galicia que permitiu elaborar diverso material promocional presente no stand de Galicia en Fitur: unha web oficial do territorio e poñer en marcha novos produtos de turismo enolóxico nos que participan unha ducia de adegas. Para este ano 2018 xa se traballa para a elaboración dun plan estratéxico de turismo, de vital importancia para seguir o camiño axeitado, e continuarase cunha importante batería de iniciativas en colaboración co sector empresarial.
Na presentación fixeron un repaso das principais festividades de interese turístico que teñen lugar ao longo do ano e nas que destacan o Corpus de Ponteareas, a lamprea de Arbo, o Requeixo e o Mel nas Neves ou a do Xamón da Cañiza, entre outras como a romaría da Franqueira.
A presentación, á que asistiu a directora xeral de Turismo de Galicia, Nava Castro, tamén acudiron un importante número de profesionais do turismo. O vídeo “Terras do Condado-A Paradanta” pechou o acto captando a atención dos asistentes.