A Deputación de Pontevedra vén de lanzar a campaña nacional e internacional ‘Viaxa mañá’, un audiovisual que pon en valor os recursos da provincia de Pontevedra e o esforzo que está a facer o sector turístico ante a pandemia do Covid-19. Segundo salientou a presidenta, Carmela Silva, nestes momentos “tanto o sector privado como as administracións estamos a traballar para que poidan vir mañá e se atopen con todo o que esperan”.
Trátase dunha aposta “emocional e desde a necesidade dos afectos”, que se fai a través dunha montaxe que recolle, en liña cos argumentos da Organización Mundial do Turismo, o chamamento á solidariedade e responsabilidade das persoas para que apracen á desexada viaxe ás Rías Baixas, onde agardan numerosos recursos turísticos “dos que estamos a coidar”, xunto a un sector turístico unido “que está a facer un grande esforzo para dar resposta a este reto”, tal e como se detalla na peza de vídeo.
O audiovisual, en galego, castelán e inglés, percorre espazos turísticos da provincia de Pontevedra baixo os parámetros de sustentabilidade, natureza, cultura, os valores da Axenda 2030 e a calidade, poñendo en valor o sector, o seu compromiso, sacrificio e esforzo que está facendo para afrontar esta situación e estar preparados para cando a crise sanitaria remate. Deste xeito, a peza presenta diferentes recursos dunha provincia de Pontevedra que “te espera”, e cun sector turístico que está a traballar para que “poidas volver o antes posible. Ímolo celebrar como nunca, porque estamos máis unidas e unidos que nunca pese á distancia”.
Ademais desta campaña, a Deputación de Pontevedra ten en marcha diferentes iniciativas para continuar impulsando a calidade do destino e dinamizando o sector turístico. Así, en canto á calidade, estase a impulsar un plan de formación online do Sistema Integral de Calidade Turística en Destinos (SICTED) no que, en poucas horas dende a apertura do prazo de inscrición, xa están anotadas máis dun centenar de empresas que están a participar este ano no Plan de Calidade da institución provincial.
No que respecta á dinamización do sector están en marcha dúas accións a través de redes sociais e das webs www.depo.gal e www.turismoriasbiaxas.gal. que están a encontrar unha enorme receptividade por parte da cidadanía. O mellor exemplo está a ser #21Days21Destinations que difunde e comparte os recursos turísticos da provincia cun grande impacto. Así, están a participar nesta acción numerosos bloggers. Nas redes, nas primeiras 48 horas da campaña, alcanzáronse preto de 470.000 persoas, cun impacto potencial de 1,7 millóns, 3.800 impresións e 325 retuits.