El mes de mayo ha empezado en Galicia con días soleados y temperaturas moderadas, pero la bonanza meteorológica no va a durar mucho. Al menos así lo dicen las previsiones, que apuntan a la llegada de una borrasca que ya se está formando en el Océano Atlántico y que a lo largo de los próximos días se irá aproximando al continente.
«Estase formando no Atlántico unha gran borrasca que se irá desprazando co paso dos días cara Europa. Pasará lonxe de Galicia, pero o seu radio de acción será tan amplo que estaremos baixo a súa influencia varias xornadas», asegura el blog RedmeteoP con un mapa que ilustra la llegada de ese aire frío a la costa gallega.
De esta forma, en Vigo está previsto que entre este jueves y el sábado los cielos estén parcialmente nubosos y las temperaturas se mantengan en niveles moderados. Máximas de 20 grados y mínimas de 12 serán la tónica general. El panorama cambiará a partir del domingo. A partir de esa madrugada está prevista la entrada de la borrasca con importantes precipitaciones de agua.
Desde Redmeteo apuntan a que «será un período, como mínimo ata o martes, de ventos do oeste/suroeste, con aire frío e con chuvias intermitentes. De feito, os mapas debuxan unha isoterma de 0ºC de temperatura a 850 hpa (1500 metros de altura) chegando xusto dende o Atlántico en pleno mes de maio».
Ese bajón de temperaturas se mantendrán durante el inicio de la próxima semana, con mínimas en Vigo de 7 grados, aunque en las zonas altas del interior de Galicia puede incluso nevar. «Que chegue esa isoterma con ventos de compoñente oeste, é algo que non se ve moitas veces nin en Inverno, polo que é moi probable que a neve volva visitar as zonas máis altas de Galicia co comezo de semana», explica el blog de meteorología.