Falta de intimidad de los pacientes en los pasillos al estar a la vista de otros enfermos o familiares, falta de seguridad, masificación y exceso de pacientes son algunos de los puntos que quedan reflejados en la demanda interpuesta por el sindicato.
En contra de lo manifestado por la conselleira de Sanidade, Rocío Mosquera, en el Parlamento gallego el pasado viernes, el secretario xeral de CCOO-Sanidade, Ángel Cameselle, considera que la afluencia a las Urgencias está siendo la «habitual» en esta época del año, sin que los casos de gripe sean significativamente superiores a los de inviernos pasados.
La diferencia estaría, apunta Cameselle, en el número de efectivos sanitarios con los que cuenta Galicia. Según el enlace sindical, el Servizo Galego de Saúde (SERGAS) perdió en los últimos años un 14% de los trabajadores, pues «non se cubriron as xubilacións, a contratación é escasa e precaria e, ademais, non se están a cubrir todas as baixas de persoal».
«Menos persoal, pero tamén menos servizos, xa que no inicio desta crise que padecen as urxencias galegas houbo peches de camas e moitos centros estiveron en mínimos de persoal, polo que houbo casos en que funcionaron á metade da súa capacidade, provocando listaxes de espera de ata dez días», critica Cameselle.
Dimisión de la conselleira
El sindicalista considera que «a abnegación dos profesionais da saúde pública non pode verse entorpecida pola incompetencia dos seus xestores, polo que insisto en pedir a dimisión ou a destitución de Rocío Mosquera como conselleira de Sanidade e un cambio de xestión».