El comité de empresa de Vitrasa (Viguesa de Transportes, S.L.) anunció este martes que ha tramitado ante la autoridad laboral la impugnación del Expediente de Regulación Temporal de Empleo (ERTE) al considerar que no existe causa justificada.
Según explican los sindicatos UGT y CIG en sendos comunicados, la representación del cuadro de personal le remitió un informe desfavorable sobre el ERTE a la delegación provincial de la Consellería de Emprego al entender que «non existe xustificación» para aplicar el procedimiento de fuerza mayor que afectada a 280 conductores.
Por su parte, UGT aclara que el Concello de Vigo no dio instrucciones el 15 de marzo de reducir el servicio un 50%, como expone Vitrasa en su documentación. «A empresa indica que se achega unha planificación dos servizos dos próximos 15 días, a cal non consta entre a documentación entregada, a pesares de solicitarse posteriormente este comité de empresa un calendario co persoal e os servizos que se ían a realizar durante a vixencia do ERTE, este non foi entregado pola empresa», añade el sindicato.
Además, apunta que según la comunicación entregada al comité de empresa el ERTE afecta a todo el cuadro de personal, pero los representantes de los trabajadores tienen «constatado que tanto o persoal de taller como o de oficinas seguen realizando a súa actividade sen persoal incluído no ERTE».
El presidente del comité, Imanol Arnoso, de la CIG, señala que se trata de una «chapuza esaxerada» al ser en días alternos.»Traballas un día, e vas outro de ERTE; logo unha semana de ERTE, e volver traballar un día e outro non. Para a representación do persoal o normal tería sido aplicalo todo seguido, traballar por exemplo unha semana seguida e outra non», asegura.
Abel Caballero
Respecto a la orden del Concello para reducir el servicio, el alcalde de Vigo, Abel Caballero, aseguró este martes en la videconferencia con los medios de comunicación que el transporte público en la ciudad se ha reducido al 8 por ciento en virtud de las medidas adoptadas por el Gobierno central.