Las calles de Vigo acogen desde las seis de la tarde la reivindicación central del 8 de marzo. La marcha salió desde la Praza de España y finalizará en la Praza de América bajo el lema «Sen coidados non hai vida. Mulleres en folga: esenciais, precarizadas e fartas!!».
«Como nos anos anteriores, queremos que o 2021 en Galiza e, en concreto en Vigo, volte a ser un referente na mobilización das mulleres a nivel global, máis un ano faremos tremer a cidade, có berro do feminismo, tinxindo as rúas de lila», señalaron desde el colectivo Galegas 8M.
Las organizadoras indican que este 8 de marzo, «novamente, poñemos os coidados no centro das nosas reivindicacións. Porque o traballo de coidados debe ser o centro e motor da vida. Visibilizaremos o que está invisibilizado».
No es la única movilización del Día da Muller en la ciudad, puesto que esta mañana, con ambiente festivo y distancias de seguridad, unas 500 personas se manifestaron para reclamar igualdad de derechos. Sobre las 12 del mediodía finalizó la marcha convocada por la CIG y hubo una concentración, en Lepanto con Gran Vía, convocada por el BNG.