Los bomberos de Vigo lanzaron este viernes otro SOS a la ciudad. Desde el sindicato CUT alertan de que está de nuevo cerrado el parque de Coruxo, con lo que gran parte del municipio se encuentra sin el servicio de emergencias.
«De novo temos que dar a lamentable noticia do peche dun dos parques da cidade por falta de persoal. A deixadez municipal co servizo de bombeiros está a deixar un día si outro tamén, a metade da cidade sen este servizo fundamental«, señalan en un comunicado.
Desde el sindicato han advertido de que esta situación, que se viene repitiendo de forma habitual en los últimos meses, supone un grave problema ante una emergencia. «Ter que pechar un parque da cidade tradúcese en, maior tempo de reacción ante calquer emerxencia (máis de 15min), mermar a capacidade operativa do servizo por escasez de medios, aumentar as posibilidades de accidente laboral dos traballadores…», alertan.
De esta forma, la CUT solicita al Concello de Vigo que ponga solución cuanto antes. «Por todo esto pedimos de novo a corporación que atenda o gravísimo problema do servizo de bombeiros. A execución urxente das ofertas e a contratación de todo o persoal necesario», finaliza el comunicado.