Para demostrar el caos en el Xeral y en el Meixoeiro, CIG-Sáude aporta esta vez una imagen en la que se puede observar a unas 20 personas en silla de ruedas esperando en el Hospital Xeral. «A Área Sanitaria de Vigo sofre un déficit de infraestruturas en Atención Especializada de moitos anos de evolución, á que se engade o deterioro da Atención Primaria desde que a Xunta do PP paralizara o Plan de Mellora que tiña previsto o incremento de centros de saúde e de persoal», apuntan desde la central sindical.
Falta de camas, falta de personal y deterioro de la Atención Primaria son, a juicio de la CIG, las causas de que la noche de este martes quedasen 10 personas pendientes de ingreso, y en el Meixoeiro 22, y a las 11 de la mañana estuviesen todos los boxes llenos, con camillas en los pasillos.
«Diante disto, a dirección está a remitir pacientes con patoloxías complexas ao hospital Cíes, que non dispón de recursos para atendelos, como UCI, e no caso de descompensación teñen que ser trasladados de novo ao Xeral, co conseguinte atraso na atención. Tamén están derivando pacientes a hospitais privados», sostienen.