Los vecinos de Coia que bloquean por cuarta jornada consecutiva las obras del Concello de Vigo han decidido convocar a la ciudadanía viguesa para manifestarse en contra de la actuación municipal.
«O goberno municipal quere chantar o barco «Alfageme» na rotonda de Castelao. Os medios de comunicación falan dun orzamento de 300.000 euros, e parte da veciñanza do barrio decidimos paralizar as obras, xa que rexeitamos de cheo esta inmoralidade do goberno municipal. Mentres que non hai cartos para as necesidades da xente, e sen consultar con ninguén, queren meter un barco na rotonda de Alcampo, ou proxectan reformar o estadio de Balaidos con cifras desorbitadas», afirman en un comunicado.
«Consideramos que unha rotonda non é o sitio apropiado para expoñer un ben cultural, sobre todo no caso dun barco, coa súa íntima relación co mar. Por outra banda, denunciamos este gasto insultante cando parte do barrio e da cidade está sufrindo con crueza as consecuencias da crise: desemprego, cortes de luz, despexos…», argumentan los vecinos.
El concejal de Fomento, David Regades, aseguró este martes que la decisión está tomada y que el Concello sigue adelante con sus planes. «La instalación del barco es cuestión de días», dijo para ratificar las palabras del alcalde confirmando que no habrá marcha atrás.
A medida que pasan las horas, ha ido en aumento el número de vecinos que se incorpora a la protesta y durante estos días han hecho turnos para no abandonar la rotonda. Con megáfonos y coreando consignas, los opositores reciben el apoyo de numerosos vehículos que hacen tocar la bocina cuando pasan por el lugar. «Como de un carballo de una carballeira, no nos moverán», cantan recordando la famosa letra del barco de Chanquete.
El buque «Bernardo Alfageme» es un pesquero de 23 metros de eslora construido en el año 44 en Barreras con la técnica que se empleaba en la época. Abandonado durante muchos años en el puerto, pasó a manos del Concello en el año 2000 y fue finalmente restaurado. La instalación del barco en la rotonda costará unos 300.000 euros.