El grupo municipal de la Marea de Vigo ha acusado este martes al Gobierno local de practicar un “trumpismo ideolóxico” al vincular cualquier crítica social con el partidismo. La formación ha reaccionado así a las declaraciones efectuadas este lunes por el portavoz del PSdeG, Carlos López Font, que a juicio de Marea de Vigo supusieron “despreciar” a las asociaciones de la ciudad, además de un “absoluto disparate”.
“Un goberno que se di progresista debe poñerse a traballar en mecanismos de participación cidadá do século XXI e deixar de insultar a calquera colectivo, asociación de afectados ou entidade que pida ser escoitada”, ha replicado el líder del grupo municipal, Rubén Pérez.
En su opinión, “que todo colectivo ou entidade que critique sexa identificado como partidista e puro trumpismo en versión local”. De hecho, Marea de Vigo no estuvo presente en la movilización del domingo.
Por cosas como esta, el partido considera que “a democracia neste Concello leva anos languidecendo identificando esta con equilibrios electorais co mantra ‘neocon’ de que as maiorías absolutas xustifican todo, como fai Ayuso en Madrid nos mesmos termos e significantes que onte expresou Carlos Font cando se refire aos manifestantes pola sanidade pública”.
Son, según Perez, “exactamente os mesmos argumentos de instrumentalización política sen entrar a valorar o contido das reclamacións”.