O alcalde de Vigo, Abel Caballero, visitou este martes a zona na que comezará a segunda fase das obras da Vía Verde, entre Urzaiz e Teis, sobre a vella liña ferroviaria de 3,6 quilómetros de lonxitude e 5 metros de ancho (tres para o carril bici e dous para a senda peonil). O proxecto ten un orzamento de 2,9 millóns e a previsión pasa por concluír os traballos a finais de 2021.
A actuación inclúe a reforma de toda a plataforma ferroviaria, o acondicionamento de áreas de descanso e miradoiros, a instalación de mobiliario, novas zonas de lecer con xogos infantís e aparatos biosaudables, así como un circuíto deportivo para adestramento ao aire libre, plantacións de árbores e colocación de bancos, aparcabicis e fontes.
Para manter a orixe ferroviaria, respectarase a sinalización, así como tramos de los raís e outros elementos, mentres que para a seguridade dos usuarios haberá iluminación ao longo do trazado reconstruíndo a catenaria e con luminarias cada 20 metros.
A Vía Verde tamén contará cunha pasarela desde Isaac Peral ata a Vía Norte e cunha rampla desde o paso elevado na Avenida de Bos Aires. Ademais, para abrir conexións coas rúas lindeiras, demoleranse os muros de formigón armado en Coutadas, Buenos Aires, rúa do Xuncal, camiño da Vía, camiño da Ferrería, Avenida Galicia, Párroco Don Serafín, camiño Cascalleira e camiño das Ánimas.
Hai que lembrar que este proxecto viuse afectado pola renuncia da empresa que gañou o concurso para construír a Vía Verde. Esta firma só rematou un primeiro tramo de 400 metros en agosto de 2019 e, desde entón, os labores están parados. Debido a elo, o Concello de Vigo tivo que recalcular os importes dunha nova licitación e engadir un sobrecusto de 370.000 euros.
A razón foi que o trazado inicial, ao chegar a Vía Norte, choca co Centro Vialia. Concretamente, a senda solapábase co aparcamento que dará servizo á la futura estación e á superficie comercial.