El grupo municipal de Marea de Vigo ha vuelto a pedir al Concello de Vigo que amplíe el servicio de socorrismo en las playas de la ciudad. Actualmente, esta vigilancia solo está presente entre el 15 de junio y el 15 de septiembre y la formación lo considera “insuficiente”. El buen tiempo registrado este fin de semana, con presencia de gente en los arenales vigueses, reafirma esta solicitud, que se acrecienta con las previsiones favorables para las próximas fechas.
El portavoz de Marea de Vigo, Rubén Pérez, ha recordado además que la Corporación Municipal ya aprobó por unanimidad en 2019 una moción para aumentar las semanas de servicio. Sin embargo, el Gobierno local no plasmó ese apoyo en una medida efectiva. “Non houbo vontade nin de cumprir o acordo nin de adaptar un servizo á realidade. Instamos ao Goberno local a que, de xeito inmediato, conforme os mecanismos precisos para garantir ese servizo á maior brevidade”, declaró Pérez este lunes.
Marea de Vigo entiende que es necesario garantizar la seguridad de la ciudadanía más allá de unas fechas marcadas de modo fijo en el calendario. Para ello, habría que modificar el contrato existente “dentro das marxes que permite a propia licitación” o reforzar el servicio con contratos “mentres non se abra unha nova licitación que amplíe a actual”.
Para la formación, es “inconcebible” que el Concello de Vigo no esté trabajando “de xeito urxente” para garantizar “un correcto e acaído servizo de socorrismo e salvamento nas praias viguesas”. “Isto é o realmente importante cando utilizas, como fai o alcalde, as praias viguesas como reclamo turístico”, matiza Pérez. “Incluso seguen existindo praias onde o servizo soamente funciona de catro a oito da tarde”, lamenta.
Según el portavoz, Abel Caballero “usa a tan preciada bandeira azul, que a conceden se contas con servizo de socorrismo entre xuño e setembro, mais a realidade é que o servizo é necesario durante máis tempo, xa que, tal e como está demostrado, Vigo é das cidades do estado que conta con máis tempo de verán, máis altas temperaturas e máis horas de luz, xunto a Malaga, Huelva, Mallorca e Las Palmas”. Además, muchas otras urbes del territorio nacional cuentan con un servicio ampliado durante todo el mes de junio o todo el mes de septiembre.