El grupo municipal de Marea de Vigo ha pedido este jueves al Gobierno local que amplíe el servicio de socorrismo en las playas de la ciudad para situarlo “en coherencia” con la ordenanza municipal que regula el uso de los arenales. Este servicio acaba de iniciar su temporada, como cada año a partir del 15 junio, y permanecerá activo hasta el 15 de septiembre. No obstante, la formación pide adelantar su inicio al 1 de junio y posponer su final al 30 de septiembre para así ofrecer una mayor cobertura. Por un lado, ante el regreso del calor, tal y como se ha constatado este año, y por otro dado que el buen tiempo muchas veces se extiende hasta los primeros días del otoño.
Además, recuerda que el Pleno de la Corporación Municipal aprobó, por unanimidad, en abril de 2019 una moción que solicitaba precisamente esta ampliación. El partido de gobierno, el PSOE, votó a favor de ella pero nunca se llegó a aplicar la medida. “Non só é obriga do Goberno local garantir un servizo de salvamento e socorrismo por ser unha competencia municipal, senón que ese servizo tería que darse segundo marca a ordenanza municipal de praias, na que se reflicte que o período no que se deben dar os servizos debe ser dende o 1 de xuño ata o 30 de setembro”, señala la concejala Oriana Méndez. “Por tanto, hai unha contradición entre o contrato coa concesionaria e a ordenanza vixente”, añade.
Además, Marea de Vigo también pide una ampliación de horario. “Non ten sentido que haxa praias onde o servizo só funciona de 16.00 a 20.00 horas”, lamenta. La edil recuerda al Ayuntamiento que “debe atender as demandas do persoal, tal e como lle foron trasladadas a través de varios escritos remitidos ao Goberno local por medio do rexistro do Concello, entre as que están estas ampliacións de horarios e datas que levamos demandando tamén desde a Marea de Vigo nos últimos anos”.
“As praias da nosa cidade reciben cada ano máis persoas usuarias; ademais de vigueses e viguesas, son cada vez máis as e os turistas que enchen as nosas praias durante os meses de verán e iso require un servizo acorde que garanta a seguridade de todas estas persoas”, concluye la concejala.