«O consenso do 78 tense que converter na constitución do consenso do 2015, ou do 2016, que contemple a prioridade absoluta do mantemento do estado de benestar, da educación, da sanidade, das pensións, da dependencia, do subsidio de desemprego, e agora tamén da vivenda, da ausencia de pobreza enerxética e da garantía da alimentación. Ten que ser un gran obxectivo constitucional. Se cadra, por diante de todo o demais. E iso marca un reto que non podemos deixar de atender», señaló el regidor durante los actos de celebración del Día de la Constitución.
La Casa da Cultura, en la Praza da Constitución, acogió un año más la lectura del bando por parte del alcalde, en presencia de los representantes de las principales instituciones de la ciudad. El mundo de la cultura, la judicatura, la economía o la cultura estuvo presente en la celebración del 36 aniversario de la Carta Magna española.
Caballero también hizo referencia a la corrupción y ensalzó el trabajo del vigués Carlos Varela, fiscal jefe del Tribunal Superior de Xustiza de Galicia (TSXG). «Home de leis, loitador incansable contra a corrupción, vigués de caminar, cercano ó mar de Vigo. A el o noso recoñecemento, o noso afecto e o noso apoio na súa loita a prol da transparencia», dijo.
El alcalde también realizó una encendida defensa de la unidad del territorio al entender que ya son «cinco séculos de vivencia conxunta. Nun país rico en matices e en culturas, coas súas linguas propias, que sentimos de todos; un país con séculos de convivencia na diversidade».
El fiscal Carlos Varela fue el encargado de leer el bando de la Constitución y, durante su discurso, hizo especial hincapié en la lucha contra la corrupción. «Os resultados non son satisfactorios. Os problemas non se abordan con eficacia, fai falta verdadeira vontade política para rematar coa corrupción e conseguir a transparencia que esixe a cidadanía os responsables públicos».