Poner freno a la construcción de nuevos centros comerciales declarando la ciudad como zona saturada para ganar 10 años de moratoria y revisar el canon a abonar en los puestos de los mercados serían sus principales recetas.
Pérez Igrexas, junto con Ana Miranda, candidata al Parlamento Europeo, recorrieron los puestos del mercado y mostraron su apoyo a los placeros que, según ellos, les transmitieron sentirse abandonados por la corporación municipal. “No BNG facemos unha aposta clara polo mediano e pequeno comercio que é o que dinamiza os nosos barrios e o que vertebra a nosa cidade”, explicó el alcaldable nacionalista, que se mostró crítico con la política comercial de Abel Caballero, al que acusó de ofrecer como única medida “instalar 9 millóns de luces leds en Nadal”, exigiéndole que “o Concello se implique en apostar de maneira decidida o mediano e o pequeno comercio”.
La propuesta del Bloque va directa contra las aspiraciones de grandes áreas comerciales que quieren entrar en Vigo. El BNG propondrá la declaración de ciudad como zona saturada de grandes áreas comerciales hasta 2029: “Nunha cidade que está saturada de grandes centros comerciais a primeira medida que hai que adoptar é a de aplicar unha moratoria de 10 anos para evitar a instalación de novos macrocentros que non só non xeran emprego nin incrementan o tecido comercial, senón que o que fan é desertizar o comercio de proximidade”, ha dicho Igrexas.
El candidato considera que “o que necesita Vigo é poñer en valor o seu pequeno e mediano comercio e non construír novas áreas comerciais que arruínen os nosos comerciantes e os conduza ao peche”.
Campañas continuadas durante el año a favor del comercio local y un portal municipal para dinamizar el tejido comercial y ofertarle herramientas tecnológicas que puedan competir con el comercio electrónico son otras dos ideas planteadas.
En cuanto a los mercados, confía en su revitalización a través del modelo de reforma del Progreso. “Os mercados da nosa cidade teñen que ser un elemento fundamental, central, do noso modelo comercial, e para iso o Concello ten que implicarse potenciando o consumo do produto local e de proximidade”.
Igrexas consideró que al Concello le ha faltado una política de apoyo al pequeño comercio que con el BNG tendrá solución mediante la revisión de la fiscalidad municipal del pequeño comercio. “Non pode ser que os impostos municipais supoñan un maior esforzo para o pequeno comercio que para as grandes áreas”, resumiu. También se mostró favorable a la hora de revisar las condiciones de las concesiones de puestos en los mercados y su canon.