Este viernes, las candidatas de la Marea de Vigo a formar parte de la próxima Corporación expresaron a través de un vídeo cuál es su proyecto de ciudad y sus objetivos para llevar el feminismo a la política municipal y garantizar la participación de las mujeres en la toma de decisiones.
Estela Miller, que ocupa el puesto número cuatro de la candidatura liderada por Rubén Pérez, señaló que “queremos unha cidade libre de trata” y a cuyo objeto “apostamos pola aplicación de políticas abolicionistas da prostitución no noso concello”.
Las imágenes se apoyan inicialmente en una intervención de Paula Quinteiro, diputada de Unidas Podemos en el Parlamento de Galicia, que reivindicó que “o feminismo estea no centro de todas as políticas que se leven adiante no Concello de Vigo”.
Después, además de Miller, la candidata número dos de la formación, Oriana Méndez, se comprometió “a promover e facer efectiva a participación das mulleres no deseño de políticas de igualdade e contra as violencias de xénero que nos afectan directamente”.
Iria Sotelo, por su parte, expresa la demanda de las mujeres de la Marea de Vigo de “unha cidade segura, adaptada e respectuosa coas mulleres, comprometida en combatir as violencias machistas”; Maribel González pide la voz femenina “tanto no ámbito laboral creativo como no persoal” y Catuxa López desea “unha cidade xusta, feliz, sustentable e coidadora”. Noemí Silva quiere “tecer redes de mulleres diversas no cultural, no funcional, no afectivo sexual, mulleres migrantes, racializadas ou do colectivo LGTBIQ”, la conciliación laboral y familiar fue otra de las necesidades expresadas por Tania Martínez y Alexandra Garrido cerró la serie de intervenciones añadiendo que “tamén pola noite queremos unha cidade libre y segura”.
?As mulleres da @MareaVigo defendemos unha cidade libre de violencias machistas e na que se respecten todos os dereitos para todas as mulleres. Unha cidade feminista. #polobENCOMUN ??? pic.twitter.com/WxKc5gOinm
— Marea de Vigo (@MareaVigo) 24 de mayo de 2019