Las comunidades escolares de centros educativos vigueses llevará a cabo este lunes un acto en recuerdo de los tres menores que murieron en el incendio de Alfonso X O Sabio. Será a las puertas del IES Álvaro Cunqueiro (rúa Porriño) a las 13:00 horas, cuando profesorado y alumnado se concentren en memoria de Aldara, Ezequiel y Sara.
Los tres fueron alumnos de los CEIP Alfonso D. Rodríguez Castelao, CEIP Celso Emilio Ferreiro, CEIP Escultor Acuña e IES Álvaro Cunqueiro. «Sentimos a súa falta dende entón», señalan en un comunicado de prensa. Los equipos directivos de los cuatro centros leerán un comunicado ese día, arropados por el profesorado, para que «non se esqueza a traxedia que sabemos foi fortuíta, pero onde as condicións de precariedade foron decisivas para que o desenlace do suceso resultase mortal».
Los directores de los centros alertan de que a día de hoy hay alumnado que perdió su vivienda ese día y que sigue en situación de guarda temporal en unas residencias que no son sus hogares. «Non podemos nin queremos esquecer esta traxedia porque nas nosas aulas segue a haber pequenos e pequenas en situación de exclusión social aos que lles estamos a negar unha infancia digna e feliz», explican.
Además, añaden que en los centros garantizan la igualdad, pero se preguntan quién lo hace fuera. «Por iso leremos un comunicado de recordo a eles, pero tamén reclamamos aos poderes públicos que se comprometan e actúen en favor da infancia», remarcan.
Rocío Rodríguez Conde, directora del CEIP Alfonso D. Rofríguez Castelao; Angélica González Pousada, director del CEIP Celso Emilio Ferreiro; Juan Antonio Graña Rodríguez, director del CEIP Escultor Acuña, y José Manuel Bértolo Seara, director del IES Álvaro Cunqueiro, leerán en el acto un comunicado realizado conjuntamente.